ЗДО ”Пролісок”, Озеро
Рівненська область, Вараський район

Інформація про стан охорони праці у ЗДО «Пролісок»

Інформація про стан охорони праці у ЗДО «Пролісок»

 

Стан роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії під час освітнього процесу  ЗДО знаходися під щоденним контролем адміністрації закладу. Керівництво вважає одним із пріоритетних напрямків роботи забезпечення функціонування системи управління охороною праці, безпекою життєдіяльності, з метою створення безпечних умов у закладі для  всіх учасників освітнього процесу.

До обов’язків завідувача господарства входить підготовка, прийняття та реалізація завдань щодо здійснення організаційних, технічних, санітарно-гігієнічних та лікувально-профілактичних заходів, спрямованих на:

  • збереження життя і здоров’я,
  • усунення причин, що можуть призвести до травматизму,
  • профілактику травматизму під час освітнього процесу.

Виконання правил безпеки життєдіяльності й охорони праці можливе за умов дотримання Правил внутрішнього трудового розпорядку,  відповідальності педагогів   за життя і здоров’я вихованців.  Регламентують цю діяльність колективу закладу  законодавчі, нормативні та інструктивні матеріали з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки

Робота з охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі освіти ведеться відповідно до:

  • статей 43, 50 Конституції України;
  • Закону України «Про освіту», стаття 26;
  • кодексу Законів про працю України, статті 2, 10, 13;
  • Закону України «Про охорону праці», статті 6, 7, 10, 15, 19, 25 та ін.

Уся документація в закладі освіти відповідає діючим нормативним документам.

З метою створення належних умов праці у відповідних структурних підрозділах і на робочих місцях, керуючись нормативно-правовими актами в закладі розроблені, затверджені та введені в дію:

  • Положення про роботу з ОП.
  •  Положення Про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці
  • Про службу охорони праці
  • Про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці
  • Про порядок проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків і професійних захворювань
  • Про порядок проведення розслідування нещасних випадків,що сталися під час навчально-виробничого процесу
  • Про порядок проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків невиробничого характеру
  • Про розробку інструкцій з охорони праці

Ці Положення визначають систему управління охороною праці, профілактикою травматизму, яка встановлює хто, що, коли, як повинен робити, щоб забезпечити безпечність освітнього процесу.

Відповідно до розроблених Положень наказом по закладу освіти призначені відповідальні особи.

Керуючись відповідними Положеннями в закладі  розроблені, затверджені та введенні в дію Інструкції з ОП. Службою охорони праці разом з адміністрацією складено перелік інструкцій на підставі штатного розпису. Інструкції розподілені по видах робіт та професій. Інструктажі з питань безпеки життєдіяльності, які містять питання охорони здоров’я, пожежної, радіаційної безпеки, безпеки дорожнього руху, реагування на надзвичайні ситуації, безпеки побуту тощо, проводяться з учасниками освітнього процесу відповідно до Положення про навчання.  Для працівників закладу  відпрацьована Програма вступного інструктажу з питань охорони праці.

Всі інструкції з ОП затверджені директором. Їх наявність фіксується в журналу обліку, їх видача – в журналі видачі за відповідним підписом.                                                                                                   

З метою створення безпечних умов для навчання та відпочинку дітей перед початком навчального року комісією, до складу якої входили представники  пожежного нагляду було перевірено готовність до 2023/2024 навчального року, про що складено відповідну документацію з дозволами всіх служб на початок навчального року.   Оформлені  акти – дозволи   на   приміщення підвищеної небезпеки та  акти  перевірки на надійність спортивного та ігрового обладнання.

На засіданні педради (протокол №01, від 04.09.2024 року) затверджено План роботи на 2023/2024 навчальний рік, де передбачено розділ «План заходів щодо охорони життя та безпеки життєдіяльності на 2023-2024 навчальний рік» 

Відповідно до Законів України «Про охорону праці» та «Про колективні договори й угоди» між директором   закладу та представниками трудового колективу підписаний Колективний договір, у якому визначені обов’язки сторін щодо організації безпечних і нешкідливих умов праці, а також умови реалізації працівниками закладу своїх прав і соціальних гарантій на охорону праці. Двосторонні обов’язки в Колективному договорі прописані з урахуванням усіх положень чинного законодавства, чому передували колективні переговори. Питання охорони праці обговорювалися на загальних зборах трудового колективу, нарадах при директорові.

Відповідно до Закону України «Про пожежну безпеку» у закладі проводяться інструктажі з пожежної безпеки для працівників про що  засвідчує відповідна документація. Протипожежне обладнання, евакуаційні шляхи та виходи відповідають нормативним вимогам пожежної безпеки.   Приміщення підвищеної небезпеки забезпечені інструкціями з пожежної безпеки та первинними засобами пожежогасіння. Приведено у відповідність вимогам діючих нормативів  підвальне приміщення закладу.  

Пріоритетними напрямками роботи  закладу  є збереження та зміцнення здоров’я дітей, формування у вихованців свідомої мотивації до збереження здоров’я та  життя, дбайливого ставлення до оточуючих.   

 

Логін: *

Пароль: *